29 Mayıs 2011 Pazar

YoRuLDuM ama YıLMaDıM....





Yoruldum ama Rabbimden ümidimi kesmedim inşallah. Biliyorumki Rabbim sevdiği ve güçlü kullarını sınarmış, sınanıyorum yoruldum belki ama yılmadım ben inanıyorum bir gün herşey çok güzel olacak ve şükrediyorumki birçok sınavdan geçtim ama en ağırından değil. Sağlığım yerinde çok şükür, geçen günkü patlamada genç bir kadının bacağına gelen şaraplen parçası bacağının kopmasına neden oldu bir anlık herşer çok şükürki sağlığım yerinde.


İçimde çığlıklar olsada yüzümde tebessüm olmalı, tebessüm olmasada güvenim olmalı,  güvenim kalmasada sevgim olmalı, sevgim kalmasada saygım olmalı en önemlisi bunları başarabilmek için kocaman yüreğim olmalı. O da bende var inşallah. Çünkü maneviyatım henüz yanımda...


Dualarım var hali hazırda beklemekte olan, onlara güvenmeliyim herşeyden önce benim için edilen dualar var, onları düşünmeliyim. Allah yardımcımız olsun. Hz. Muhammed (s.a.v.) gibi şefaatkar peygamberim. Merhametli Rabbim var. ELHAMDÜLİLLAH....

3 yorum:

yurdagül dedi ki...

çkk geçmiş olsun canısım RABbim güç kuvvet versin sabır versin sen çkk tevekküllü bi kardeşimsin

suskun mimoza dedi ki...

Teşekkür ederim sağolasın. Önce imtihan sonra mükafaat. Ben mikafaatımı aldım inşallah sende hakkında hayırlısını alırsın bugün mübarek bir gün kandilin mübarek olsun. Dua ile...

Asahhara dedi ki...

Durmak yok yola devam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...