15 Mayıs 2011 Pazar

Adını bile koyamadığım mutluluğum





Bugün çok güzel bir gün bence. O kadar mutluyumki anlatamam ama hiç bir sebebi yok sebepsiz yere mutluyum işte içimde bir heyecan ama bu heyecan kime niye, nasıl inanın onu bende bilmiyorum. Sanırım baharın getirdiği bir heyecan olur. O kadar umutsuzluğa kapılmışken uzun zaman sonra bu mutlululk çok iyi geldi.


 Bugün herşeyi sevesim var doğayı, yeşilliği, çiçekleri, ağaçları, börtüğü, böceği hepsini sevmek istiyorum. Hayat aslında o kadarda sandığımız gibi hep kararmsar olmuyormuş aslında herşeyin ilacı sadece zaman. Zamanla bazı kötü günler unutulabiliyor hani unutamayız deriz bazen, hep içimizdedir yok öyle olmuyormuş unutabiliyoruz. Sadece kendimize biraz şans vermeliyiz kötü düşüncelerden uzaklaşıp farklı güzellikleri keşfetmeliyiz.



Bugün öyle yaptım kötü düşünceleri sildim hafızamdan, güneşle doldurdum içimi sımsıcak şimdi, hem ruhum, hemde bedenim seviyorum bi kere herşeyi sevmeyi öğrendim. Sevmek çok güzel pozitif olmak, öğrendim bunu belki yaşıma göre biraz geç kalsamda olsun işte yenide olsa öğrendim.
Sizleride seviyorum içimdeki enerjiden sizede gönderiyorum. Kucak dolusu sevgiler hepinize... 

6 yorum:

Profösör dedi ki...

Sevgini aldık kabul ettik. Allah rası olsun...

suskun mimoza dedi ki...

teşekkür ederim...

GüLüm'Se dedi ki...

Ne güzel, o heycan bizdede olsa keske :/
Ama enerjinden birazda bize yansittigin için tesekkürler :)

suskun mimoza dedi ki...

Rica ederim. İnanıyorumki senide çok güzel günler bekliyor. İnş o günlere bir an evvel kavuşman dileği ile...

GüLüm'Se dedi ki...

Sagol canim tesekkür ederim, bende buna inaniyorum ;)

Asahhara dedi ki...

Mutluluğun bir ömür sürsün inşallah. Seni çok sevdiğimizi unutma.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...