4 Aralık 2011 Pazar

                                               ÖZLEM SONA ERDİ














Özlem içindeyim. Huzuru özledim, sessizlikteki çığlıkları, gürültüdeki sessizliği, neden bu kadar uzaklaştım halbuki o tadı almıştım bir kere neye kanmıştım ki gözlerim kör olmuştu. Gecenin karanlığını aydınlatan güneşi görenlerden olmanın hazzı mükemmeldi, öğlen vaktinin koşuşturmasında ona olan yakınlıktaki güven, onu unutturucak telaşım neydi benim.



Şimdileri utanç içerisindeyim, düşündükçe kendime olan öfkem bir kez daha artıyor. Oysaki rabbimin huzuruna vardıktan sonra ondan isterdim o hep hayırlı zamanında nasip ederdi o nasip ettikçe birazdaha rahatlamakmıydı ondan uzak kalmanın sebebi, şimdilerde dualarımın zamanı erteleniyor, biliyorumki ertelenmesi daha hayırlı benim için her zaman istediği olunca olmuyor onun rahatlığı insanı boşluğa itiyor.



Sevdiklerimin bana olan duaları kabul oluyorda benim dualarım kendime kabül bulunmuyor. Bu bana öyle bir ders verdiki ağır bir tokat gibi yüzüme vurdu. Çok utanıyorum. Tek tesellim bunu farketmemi sağlayan rabbim. Binlerce kez şükürler olsun. Aklımı veren rabbime şükrediyorum ki doğruyu görmemi nasip ediyor. Hamdüsenalar olsun.

Rabbim pişmanım tövbeler tövbesi olsun kapına geldim. Huzurunda diz çöküyorum beni bu huzurdan mahrum etme, ben cahilim neyin hayır neyin şer olduğunu bilemem. Eğerki her istediğim olsaydı gözümü açamazdım heva hevesine aldanır giderdim. Bir yanımı eksik bıraktınki sana döndüm. Allahım sen bana herşeyi tam verme olması gerektiği kadar, karşılığını verebileceğim kadar, nasip eyle.


"Hele o namaza devam eden kullarıma bak... İşte bunlara yarın büyük bir mükafat vereceğim." (Nisa 4/962)



Cümlemizi Mükafatına nail ettiği kullarından eylesin...   Dua ile

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Hayır da şer de Allah4tandır. O en iyisini takdir eder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...