25 Haziran 2011 Cumartesi

Şeytanın Hilesi

Bugün bir hikaye dinledim babamdan sizinle paylaşmak istedim inşallah sizinde hoşunuza gider.

Bir gün bir adam koçuyla birlikte yürürken bir işi aklına gelmiş koçuyla oraya gidemeyeceğinden onu ordaki ağaca bağlamaya karar vermiş, ağaca bağlamış ve uzaklaşmış. Daha sonra başka bir adamda elinde kocaman bir aynayla yürürken diğer adamın koçunu bağladığı ağacın tam karşısına aynasını bırakmış ve oda ordan uzaklaşmış. Koç karşıdaki aynayı görünce başka bir koç sanmış ve ona toslamak istemiş. Bir kaç kere denemiş ama bağlı olduğu kazığı sökememiş bir iki derken şeytan koçun başında ona yardımcı olmaya karar vermiş ve az bir kazığı gevşetmiş koç mücadelesine devam ederken bu safer kazığı sökmüş ve aynaya toslamış ayna kırılmış o esnada, aynanın sahibi gelmiş o sırada ne olup bittiğini sorduğunda çevresindekilere koçun karşısındakini hemcinsi sandığını ve onu o şekilde kırdığını söylemişler bunu duyan adam çok sinrlenmiş ve oracıkta koçu kesmiş, koçun sahibi gelmiş olaydan kısa bir zaman sonra noluyor burda diye çevredekilere sormuş onlarda olup biteni anlatmışlar bunu duyan adam aynanın sahibini vurmuş ve öldürmüş. Hikaye bu ya çevredekiler sormuş şeytana sen bunu neden yaptın? Oda ben ne yaptımki sadece kazığı az bir şey gevşettim diğerleri onların kararıydı.



Bugün başımdan kötü bir olay geçti babama anlattığımda oda bana bu hikayeyi anlattı, o kadar rahatladımki şeytanların hilelerine yenilmemem için güzel, ders verici bir hikayeydi ben de siz sevdiğim dostlarımla paylaşmak istedim faydalı olduysam ne mutlu bana...

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Ders alınacak bir öykü imiş. Teşekkür ederiz. İstifae ettik.

suskun mimoza dedi ki...

Evet bende çok büyük dersler çıkardım. Hocam sizi her zaman yanımda görmek beni çok mutlu ediyor.

Profösör dedi ki...

Bu arada;

Enfes bir müzik eşliğinde
"Yaşamak için umut etmek gerek.."
yazımızı birlikte okuyalım.

Keyif kahvelerimiz de hazır bekliyor..
Arzu ederseniz yerimdeyim.
Sizi sayfama beklerim..
Onurlandırmış olursunuz..

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...