29 Mayıs 2011 Pazar



Kendimden yoruldum
Sürekli maske takmaktan
İçim kan ağlarken
İnsanlara gülmekten yoruldum..


Çok sinirliyken bile Kendimden Yoruldum...
Sakin olma zorunluluğundan yoruldum....




Senaryo konusu
Herşeye rağmen mutlu olma sanatı,
Ve oyun bitti...
Perdeler indi, ışıklar söndü.
Kendimden yoruldum..
Hıçkırarak ağlamak isterken
Gözyaşlarımı içime akıtmaktan,
Delice severken içimden; dağlara, denizlere
Hoyratça esen rüzgara, toprağa, kuşlara
Seviyorum diye haykırmak isterken,
Susmaktan yoruldum..



Mavinin her tonunda kaybolmak isterken
Siyaha esir olmaktan yoruldum
Kendimden yoruldum...

Hep güçlü olmak ne zordur
Hep sorumluluk sahibi olmak
Her zaman haklı olmak
Herşeyi bilmek zorunda olmak
Ruhum yoruldu...



Çoçukken genç olmak
Gençken olgun olmak
Çok zor yoruldum
Çabuk tükettim ömrümü
Yarınlarımı.....
Umutlarımı.....
Duygularımı.......
Geri dönüşü olmayan bir tüneldeyim..



Oyunun adı hayat
Başrolde ben
Yardımcı oyuncular sevgi, aşk, acı, geçmiş..




Senaryo konusu
Herşeye rağmen mutlu olma sanatı
Ve oyun bitti...
Perdeler indi, ışıklar söndü
Kendimden yoruldum...

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Önce için gülsün..

suskun mimoza dedi ki...

hocam bazen ağır gelsede gülmek yapıyorum, her zaman şükrediyorum o ayrı ama yoruldumda bakalım hayırlısı inşallah....

Asahhara dedi ki...

Bak hala yoruldum diyor :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...