1 Mayıs 2011 Pazar

ASSAHARA





Ah assahara sen biliyorsunki benim şu zor günlerimdeki en büyük desteği sen verdin. Sana ne kadar teşekkür etsem azdır, belki ifade edemsemde şunu bilmeni istiyorumki kalbimden ve dilimden dua olarak teşekkür ediyorum ben , eğerki senin desteğin olmasaydı ben çoktaan pes etmiştim. Senin herşeye olan güven verici bakışın ve bana verdiğin öğütlerin ne kadar artılar yaptı hayatımda.

 Açıkçası bu kadarını beklemiyordum senden, senin inanman benide inandırdı. Biliyorumki güzel günlerimin temelini sen attın, kalbimde çok ayrı bi yerin var artık. Seni seviyorum söyleyemesmde bu böyle canımsın :)

5 yorum:

Profösör dedi ki...

Biz de sini seöiyıoruz. Mutlu ıolmanı istiyoruz..

Ülkü dedi ki...

Söyledi işte :) dur bende söyleyeyim bende seviyorum seni asahcımcım :))bizde varız unutma :)

Asahhara dedi ki...

Canım kardeşim herşey çok güzel olacak inan. Belki bu cümle sana çok klasik geliyor olabilir. Ama bir insan buna kalben inanır dua ederse Rabbimde ona lütfunu gösterecektir. Ben de seni çok seviyorum. Hayatı yaşayarak öğreniyoruz değilmi. Bundan sonrada güzel adımlar atarız inşallah. Sen sadece Rabbime teslim ol yeter. Ve sana düşen görevleri yap. Hoşgörülü ol. Sabırlı ol. Merhametli ol. Sen ne demek istediğimi anlıyorsun. Devamını yazmayacağım :)

Bu arada söz sana :D 1 koli yumurta alacağım sen yeterki ağlama..

suskun mimoza dedi ki...

asahhara: Herşeyin çok güzel olmasına o kadar çok ihtiyacım varki artık sakın beni yanlış anlama elhamdülillah rabbimden gelen başım gözüm üstüne fakat hani insanın son noktası vardır ya sanki oraya geldiğimi hissediyorum artık baharı görmek istiyorum biliyorum benim için böylesi hayırlı imiş ama işte insanoğlu nankörce istemekten başka bişey bilmez bende istiyorum inanıyorumki az kaldı o güzel günlere eee ameller niyete göredir niyet hayır olursa akıbette hayır olur.

Hayatta yaşayarak çok şey öğrendim bu gerçekten çok doğru hepsi benim için bi tecrübe oldu.

Hoşgörü, sabır, merhamet duygularına gelince merhamet konusunda çok merhametli olduğumu düşünüyorum, hoşgörüde ise bana ne kadar hoşgörülü olnursa bende o kadar olabiliyorum, sabır o işte bende hiç yok en kötü huyum o benim ve kaybetmemdeki en büyük etken odur çünkü herkezin benim gibi düşünmesini olmadığı zaman neden bu kadar rahatlar diye düşünüp çilden çıkıyorum bi ara içimdeki ruh halimle ilgili post yazıcam o zaman belki daha iyi anlarsın ne demek istediğimi.

Ayrıca bu ince davranışınla büyüklük yaptın bu bence çok yüce bi hareketti tşk ederim çok naziksin ablaa bir koli yumurta almana gerek yok yarın bir tane yumurta haşlarsan sevinirim :)))

Adsız dedi ki...

inşallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...