22 Nisan 2011 Cuma

Sizinle ilk günüm



merabalar size önce kendimi tanıtayım; Ben 29 yaşındayım evliyim tekstilde çalışıyorum. Yaşımı hiç göstermiyorum bu benim için çok kötü bi durum 10 yaş küçük göstermek :( çünkü hep küçük görünüyosunuz ve o şekilde muamele görüyosunuz 7 yada 8 yaş küçükler bile abla demiyo kötü bi durum işte herneyse blog açmaya son zamanlarda hayatımdaki iniş çıkışlarla mücadele ediyordum  içimde, benimle birlikte birilerinin daha yanımda olmasını istedim, bilirsiniz artık gerçek dost çok zor tekte olmuyo böle bişiy düşündüm. 

Hayat her zaman bizleri mutlu etmiyo tabi mutsuzda etmiyo. Aslında ne istediğimizi bilmiyoruz belkide çünkü önce isteriz olur bi sevinç bi huzur isteyipte olmanın bi gururu sonra alışırız geçer gider ve biter daha sonra daha daha fazlası bu böyle geçer gider. Mutluluk kendi elimizde diye düşünüyorum yetinmeyi bilmeli peki biliyormuyuz zaman zaman. Ben hep şuna kızarım insan kendisi için istediğini arkadaşı, eşi, dostu içinde istemeli. Bununla ilgili bi hikaye anlatmak istiyorum. Şeytan bir gün askerlerine eğitim veriyomuş demişki sizin hedefiniz şu olmalı kendisi için istediğini karşısındaki için iki misli istemeli bunu size şöyle göstereyim az ilerde iki arkadaş oturuyolarmış şeytan yanlarına gitmiş ve arkadaşlardan birine demişki kendin için bişey iste ama arkadaşın bunun iki mislisini alıcak iyi düşün adam uzuncaa düşünmüş sonra demişki benim bir gözümü kör et şeytan gülmüş ve askerlerine dönmü işte bu demiş. Yani neden böyle düşünülürkü sende iyi ol çevrendekilerde iyi olsun hep bana mantığı insana hırs yaptırır buda hiç iyi sonuçlar doğurmaz. Ben nasılımdır bu konuda derseniz eğer; evet karşımdaki için güzel şeyler düşünürüm yaparımda ama karşılığını alamayınca yıkılırım ve yaptığım iyiliği içimde sorgularım yapmalımıydım yapmamalıydım gibi buda iyiliğin mükafatını alır götürür işte dört dörtlük değiliz. 

Güven konusunada değinmek istiyorum çünkü son zamanlarda kaybettiğim bi duygu en yakınımdaki kişiye bile güvenim çok azaldı bu onun eseri her seferinde basitçe söylenen yalanlar içimde çığ gibi büyüdü ve sonunda güvenimi sarstı bununla ilgili ayrıntıları sizinle zaman zaman paylaşıcam. Henüz daha çok yeniyim bugün ilk günüm fakat şimdi bile birilerine kendimi anlatmak rahatlattı beni bugünlük bu kadar bende burdayım artık hadi görüşürüz inş...

6 yorum:

Asahhara dedi ki...

Hoşgeldin. Güzel postlar diliyorum sana. İnan herşey daha iyi olacak. Sadece sabır. Bizler seni burada dinliyor olacağız. Sevgilerimle.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

seni tanımak güzel olacak.
takipteyiz:)

GüLüm'Se dedi ki...

Blog alemine hosgeldin abla :)
Biz seni dinliyoruz, sen içinden ne geliyosa yaz rahatla, elimizden geldigince yardimci oluruz
Saygilar :)

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

hoşgelmişsin mimoza...

minik pati dedi ki...

hoşgeldinn :)

suskun mimoza dedi ki...

asahhara: tşk ederim güzel temennilerin için.

Nabrut: tşk

Gülüm'se: saolasın cnm evet bende inanıyorum burda paylaşmak banada iyi gelicek.

Kırmızı çizmeli kedi: hoşbuldum :)

küçük kız: saol cnm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...