26 Nisan 2011 Salı

GÜVEN






Şimdi bana düşen güvenmek, tekrardan ilk günkü gibi güvenmek buna çok ihtiyacım var güvenmek istiyorum çünkü umutlarım, hayallerim çok yıkıldı en başa dönmek istiyorum geçmişe bi sünger çekerek hani vardırya vazo kırıldı yapıştı şimdi evet eskisi gibi olmaz ama masada yine aynı görevini yapar çiçekleri koyarsın işte masada durur öyle sorarlar bu vazoya noldu yapıştırılmış gibi bunu herkez farkeder ama o görevini yapar işte yaparda bide onu ona sormalı eskisi gibi dimdik durabilirmi?


Çok güçlü olucam, olmalıyım çünkü tamam eskisi gibi olmayacak ama yinede güzel olacak. Şimdi hayalleri çok sıradan tutmalı, hatta daha aşşağılarda olmalı birdaha kırılmamak için. Zaten hayallerimde çok uçuk değildi eskidenda ama olmadı işte nasip. Ben nasip meselesine çok inanırım şimdilerde kurduğum hayallerimi dualarımla sağlamlaştırıyorum. İnanmak önemli inanıyorum ama fazlasına değil olabileceklere.


Bugün kendimde şunu farkettim artık eskisi gibi düşünemiyorum eskiden çok ince düşünürdüm ama artık öyle değilim böyle daha iyi oldu en azından daha az üzülüyorum belkide kötü oldu daha acımsız oluyor, başkalarının sırdan gördkleri benim hayatımda önemlidir benim için önemsiz hiçbirşey yok malesef herkeze herşeye değer vermek beni çok yıprattı ama ne kadar bugün öyle yapsamda biliyorum yarın bu yine eskisi gibi olacak. Olsun bende böyleyim ben üzüleyim alışığım onlar üzülmesin bazen hırçın görünsem bile inanın kalbim çok acıyo herseferinde.


Güvenmek istiyorum..
Ama bu hayatta..
Güvenmek kadar zor bişey yok
Güvenmek istiyorum..
Beni yarı yolda bırakanların
Gelmeye yüzü olsun diye..
Güvenmek istiyorum..
Sevdiğimi anlayanların
Beni sevmeleri için
Güvenmek istiyorum
Yardımıma ihtiyacı olanlara
Yardım edebilmek için
Güvenmek istiyorum
Zor olsada güvenmek istiyorum...

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Hayat inişli çıkışlıdır. Yalancı mutluluklar yerine Hakiki saadeti tatmanız dilerim Hakiki saadet paranın,malın ve mülkün ötesinde manevi değerlerdir. Mevlana Celaleddin rumi eve gelir ve yardımcısına sorar; Bugün evde ne var diye. O da şöyle cevap verir. Efendim bugün evmizde yiyecek hiçbir şey yok deyince, Hz Mevlana şükür yarabbim bugü de evmizde bjir şey yokmuş. İşte şükür bu ve işte manevi hayat bu. Varlığı da bileceksin darlığı da. Yeter siz birbirinize kitlenin. Et ve kemik gibi biribirinizle kaynaşın. Gerisi gelecektir. Biz dostların olarak her zaman yanınızda olacağız. Kaygıyı, kuşkuyu ve karamsarlığı bırakın. Kendinize ve çelk gibi iradenize güvenin.

Tabi ki güçlü olmalıyız. Biz yeter ki yürekten inanalım Hz. Mevla'dan fazlasını isteyelim. Şunu bilelim ki bir musibet, bin nasihatten evladır. Onun için sizin ilişkileriniz ve birliukteliğiniz öncesinkinkinden daha sağlam olacaktır. Ben böyle inanıyorum. Kırık vazonun yapıştırılmasıyla bu ibretlik birleşme ve kaynaşmalar aynı değildir. Bunu bilelim. İki taraflı olarak hatanızın bilincine varmış oldunuz. Birbirinizi daha iyi anlayacaksınız.

Not: Ben sizi gıyaben tanısam da sana ve eşine güvenmek istiyorum. Güveniyorum. Güveneceğim.

Asahhara dedi ki...

Seninle her zaman konuşmuyormuyuz. Hayat bize öğrettikçe bir sonraki adımlarımız hep daha sağla oluyor. Eskisi gibi değiliz. Daha kararlı, daha mantıklı, daha duyarlıyız. Sen benim ne demek istediğimiz biliyorsun. Her şey çok güzel olacak inşallah. Sen Rabbime teslim ol yeter ki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...