24 Nisan 2011 Pazar

İkinci Bahar



Hayatta insanın zor kararlar vermesi gerketiği zamanlar oluyor bugünde benim için öyle günlerden bir gün, hani dersin ya mantığımla hareket etmeliyim ama bazen yüreğin matığının önüne geçebiliyor, şu yaşıma kadar çevremdekilere mantığın çok önemli olduğunu sağlıklı karar almak için sadece ve sadece mantığa inanırdım pervazıscza bunun böyle olduğuna herkezi inandırmak isterdim, ama öyle değilmiş işte insan ancak başına gelince anlıyor.
Bugün vereceğim kararımda yüreğimi dinliyorum, mantığımın hayır dediğine bugün yüreğim evet diyor, kendi kendime umut yapıp yüreğimin verdiği kararıma saygı duymaya şimdiden başladım bile, inanıyorum herşey çok daha güzel olacak çünkü sevgi herşeyin üstesinden gelecek bütün imkansızlıkların.

Üzerimde çok dua olduğunu hissediyorum çünkü kimi görsem benim için dua ettiğini söylüyor bunu duymak benim  çok hoşuma gidiyor. Daha önceki yazımdada değinmiştim dua kaderi değiştirir diye evet değişecek inşallah inanıyorum buna çünkü daha öncede bişeylerin kötü gittiğinde sonradan bahara kavuştuğumu gördüm.

Yarın yepyeni bir güne başlayacağım bu benim ikinci baharım yarım kalan mutluluğumun başlangıcı olacak, bu sefer daha sabır, daha az beklentili olmalıyım bunlara kendimi hazırladım önce inanmalı daha sonrada kanaat etmeli kanaatkar olmalıyım. Mücadelede çok önemli bugüne kadar mücadele ettiğimi düşünüyodum ama öyle yapmamışım aslında hep beklentilerimin olmasını istemişim olanı olduğu gibi kabul etmemişim şimdi hatalarımı anladım.

Şimdi sizlerdende dua bekliyorum ben ve eşim için yuvamızda yeniden bir adım atacağız, bunun için işimizin rast gitmesini diliyorum, önümüzde zorlu bi yol var bu yolda mutlu ve huzurlu olmak istiyorum. İnşallah bana dua edenlerde hayallerinin hayırlı bir şekilde kaderleri olmasını diliyorum herşey gönlünüzce olsun.

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Sevgili Mimoza.. Biloğun ve aldığın yeni kararların hayırlı uğurlu olsun. Dediğin gibi mantık önemli ama, kilidi açan da anahtardır. Gönül rızasıdır. Gönül rıszası mantığın da üstündedirb. İçinde hoşgörü ve analayış barındırır. Herşeye rağmen alicenaplık gösteren kiyi yüce bir kişidir. Sanas dualar ediyorum. Hem de çok..

Ayrıca sevgili eşine de burdan seögilerimi yolluyorum. Doğru düşünelim.. İyi hissedelim.. Güzel yaşayalım...

Asahhara dedi ki...

Rabbim sana ve eşine bir ömür huzur ve mutluluk versin. Hayat zor olabilir ama Rabbim sabredenlere müjde veriyor. Sende çok çektin biliyorum ama emin ol herşey çok güzel olacak. Dualarım sizinle...

suskun mimoza dedi ki...

Profösör: Temennilerin teşekkür ederim. Çok mutluyumki bir dua daha kazandım Allah razı olsun dediğm gibi buna çok ihtiyacım var.
Asahhara: Evet hayat çok zor ama dediğin gibi bu sefer sabredeceğim sanada çok teşşekür ederim bana dua ettiğini biliyorum buda beni mutlu ediyor unutma bende sana dua ediyorum hemde bütün kalbimle sevgilerimle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...