23 Nisan 2011 Cumartesi

DuA ve KaDeR




Dua kaderi değiştirimi? Bence değiştirir çünkü duada hayır vardır eğer kalbinle dua edersen şerde hayır olabilir. Ben şöyle düşünürüm bir dua o an yada istediğin zaman kabul olmasa bile bekliyordur onun için hayırlı bi zaman vardır. Mesala ben bebeğim olmasını çok istiyorum ama bunun için zamanım var diye düşünüyorum. Rabbimin nimetleri çok büyük ondan gelen başım üstüne fakat o hayırlısını biliyo ve benim gibi bekleyen kullarının hayrını daha iyi bildiği için kaderime yazmıştır ama ben çok dua edersem bir gün kaderim olacak. Ameller niyete göredir niyetini hayır kalbini doğru tutarsan hayrın kaderin oluverir.

Sakınmak kaderi değiştirmez. Duâ ise inen belaya da henüz inmemiş belaya da fayda verir. Bela iner ve duâ ile karşılaşınca kıyamet gününe kadar birbiriyle mücadele eder, vuruşurlar.

Dua ederek veya tutum değiştirerek  gelecekteki belirlenmiş tehlikeden korunmuşsak, bu da kaderde mevcuttur.

2 yorum:

GüLüm'Se dedi ki...

Dua ve sabir, müminin silahlaridir..
Rabbim dualarimizi kabul etsin insAllah :)

suskun mimoza dedi ki...

Gülümse: Amin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...